مسئولیت اجتماعی و پایداری محیط زیست

0
3136
مسئولیت اجتماعی و پایداری محیط زیست
کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه همراه با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و تولید زباله، می تواند چالش های زیست محیطی پیش روی جهان را برطرف کند

مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست، وظیفه پوشش پیامدهای زیست محیطی فعالیت ها، محصولات و امکانات یک شرکت خاص را بر عهده دارد. اجزای اصلی مسئولیت اجتماعی زیست  محیطی، حذف زباله و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، به حداکثر رساندن بهره وری و مصرف بهینه انرژی و به حداقل رساندن شیوه هایی است که ممکن است بر استفاده از منابع طبیعی در نسلهای آینده تأثیر منفی بگذارد.

مسئولیت اجتماعی و پایداری محیط زیست

پایداری و کاهش ردپای کربن به طور فزاینده ای در دستور کار شرکت ها در سراسر جهان قرار دارد. تعداد فزاینده ای از شرکت ها به اهمیت ابتکارات زیست محیطی در توسعه تجارت پی برده اند.

کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه همراه با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و تولید زباله، می تواند چالش های زیست محیطی پیش روی جهان را برطرف کند. شرکت های برجسته فناوری اطلاعات، مانند مایکروسافت ، ادوبی ، اپل و گوگل در حال سرمایه گذاری بر روی منابع تجدیدپذیر انرژی هستند که می توانند مستقیماً در محل برق تولید کنند. شیوه های تولید انرژی پاک و طراحی تجهیزات با مصرف بهینه انرژی نیز از ویژگی های پایداری محیط زیست است.

پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها

مطلب قبلیهرم مسئولیت اجتماعی کارول
مطلب بعدیچرا فعالیتهای مرتبط با مسئولیت شرکتها باید اندازه گیری شود؟
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید