دریافت تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی توسط شرکت پالایش نفت لاوان

0
2264
دریافت تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی توسط شرکت پالایش نفت لاوان
در پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری و فرهنگ‌سازمانی، از مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان تقدیر و تندیس مسئولیت ‌پذیری اجتماعی به ایشان اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان، پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی، با رویکرد اعطای جایزه ملی هاتف و با هدف همبستگی اقتصادی ، توسعه فرهنگی و استفاده از دیپلماسی مهارتی، با حضور نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران ارشد شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشور، استادان دانشگاه و صاحبنظران حوزه مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازمانی، در تاریخ ۲۹ شهریورماه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما  برگزار شد، از مهندس محمدعلی اخباری مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان تقدیر و تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی به ایشان اهدا شد.
اهداف و محورهای همایش مذکور شامل مسئولیت قانونی و حقوقی، به این معنی که یک بنگاه اقتصادی در عین تمرکز بر سودآوری ، ملزم به رعایت قوانین و مقررات وضع شده است. توجه به مسائل زیست محیطی ، ایمنی و فرهنگی ، سلامت جامعه ، تامین بهداشت کارکنان و مصرف کنندگان و ارائه خدمات از جمله مواردی که مطرح است. 
مسئولیت انسانی، مشارکت داوطلبانه بشر دوستانه در طیف گسترده ای از فعالیت های عام المنفعه به منظور التیام بخشیدن به گوشه ای از آلام جامعه و ایفای نقش موثری در حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی.
مسئولیت اخلاقی که در آن هر سازمانی برای رسیدن به تعالی در مسیر اهداف ملزم است استانداردها و معیارهایی چون ادب ، انصاف ، احترام متقابل و غیره را نهادینه سازد.
مسئولیت اقتصادی که برای یک بنگاه اقتصادی کسب سود و ارزش افزوده حاصل از تولید و خدمات اصلی ترین هدف محسوب می شود و پاسخگویی هرچه بهتر مدیران می تواند نقش مهمی در ارتقاء کیفی سازمان ، جلب مشارکت حداکثری و رشد سود داشته باشد. 
مطلب قبلیچگونه می توان به صورت جدی تر به مسئولیت اجتماعی توجه کرد؟
مطلب بعدیاجرای عدالت، تنها خواسته تک تک مردم شهرستان کنگان است
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید