گزارش پایداری شرکت مپنا توسعه یک منتشر شد

0
76
گزارش پایداری شرکت توسعه یک مپنا منتشر شد

به گزارش مجله مسئولیت اجتماعی، شرکت مپنا توسعه یک، اولین گزارش جامع پایداری این شرکت را با عنوان “آینده پایدار” منتشر کرد.

شرکت احداث و توسعه نیروگاه های مپنا “توسعه یک” یکی از شرکت های زیرمجموعه بخش برق گروه مپنا است که تمرکز اصلی آن ساخت نیروگاه به صورت کلید در دست EPC است. این شرکت با مدنظر قرار دادن اهداف توسعه پایدار و توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی، به دنبال توسعه و گسترش کسب و کار خود است.

در مقدمه این گزارش آمده است: “امید داریم با نشر و اشتراک گذاری گزارش پایداری در میان ذی نفعان،بتوانیم با معرفی رویکردهای عملیاتی و توانمندی های استراتژیک خود، به استحکام بخشی روابط با ذی نفعان دست یابیم.

گزارش پایداری 1401 شرکت توسعه مپنا یک ،منطبق با استاندارد گزارش دهی بین المللی پایداریGRI” تهیه شده و موضوعات اولویت‌دار در مسئولیت اجتماعی این شرکت در آن منعکس شده است تا بدین طریق فعالیت ها و پیشرفت ها در این مقوله را برای خوانندگان شفاف نماید.

اولین گزارش پایداری شرکت مپنا توسعه یک با عنوان «آینده پایدار » بر اساس آخرین تغییرات استاندارد GRI سال 2022 تدوین شده است.

این گزارش به صورت سه سالانه (در دوره زمانی اول فروردین ماه 1399 تا بیست و نهم اسفندماه 1401 )، در دفتر مرکزی و پروژه های شرکت توسعه یک تهیه شده است. گزارش حاضر به بیان رویکردهای شرکت توسعه یک مپنا در قبال موضوعات پایداری و فعالیت های انجام شده در حوزه محیط زیست و ذی‌نفعان اعم از شرکت گروه مپنا، شرکاء و تامین کنندگان، مشتریان، کارکنان و جامعه می پردازد.

در طول سالیان اخیر، با وجود تحریم های اقتصادی، شرکت توسعه یک مپنا همراستا با سیاستهای گروه تلاش نموده تا با حفظ پایداری، منافع ذینفعان خود را فراهم نماید و
با کنترل و مدیریت هزینه ها در شرایط سخت، بحران های پیشرو را از میان بردارد.

سرفصلهای گزارش پایداری مپنا

این گزارش در 6 فصل تهیه شده است. فصل اول به معرفی گروه مپنا و شرکت مپنا توسعه یک اختصاص دارد. فصل دوم به موضوع راهبری و نحوه حاکمیت سازمانی اشاره می‌شود، فصل سوم، ذینفعان، کانالهای ارتباطی و نحوه ارزیابی ها مورد بررسی قرار گرفته، در فصل چهارم موضوع کارکنان، سامت و ایمنی به تفصیل بیان شده،فصل پنجم موضوعات محیط زیست مرتبط با فعالیتهای شرکت مورد بررسی قرار گرفته و در فصل ششم توضیحاتی درباره پایداری اقتصادی ارائه شده است.

فریدون هنری، مدیرعامل شرکت مپنا توسعه یک، درباره انتشار این گزارش می گوید:”برای «شرکت توسعه یک مپنا »، توسعه‌ی همراستا با خلق ارزش های مشترک در جامعه و محیط زیست و عِرق و افتخار به سرزمین مادری، یک باور درونی است. باوری که التزام عملی به آن را در توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی در مناطق عملیاتی با اولویت به جوانان و استعداد بومی و محلی به مثابه سرمایه های اصلی کشور، نشان داده ایم. همکاران من در «شرکت توسعه یک مپنا » مراقبت می‎نمایند تا خلق ارز شهای درون‌سازمانی همچون «توسعه فن آوری و تکنولوژی »و «سودآوری و رونق اقتصادی » نیز در همسویی با ارزشهای بنیادین و عرفی جامعه و محیط زیست دنبال شود.

اولین گزارش «مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه یک مپنا » مروری است بر تلاش مجموعه کارکنان این شرکت در مسیر خلق فرصت های اقتصادی و ارزش آفرینی برای جامعه.
این گزارش که بر اساس چارچوب استاندارد گزارش دهی جهانی GRI تدوین شده است، خلاصه ای از فعالیتهای محقق شده را در راستای الزامات مسئولیت اجتماعی شرکت در ستاد و ساختگا ههای پروژه های سازمان به تصویر می کشد.”

برای دریافت متن کامل گزارش پایداری شرکت مپنا توسعه یک، روی لینک زیر کلیک کنید:

منبعمجله مسئولیت اجتماعی شرکتها
مطلب قبلیاهمیت نیروی انسانی در مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مطلب بعدینقش روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی شرکتها
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید