مسئولیت اجتماعی سامسونگ در سال2021

طرح های سامسونگ برای انجام مسئولیتهای اجتماعی در سال جاری میلادی

0
3355
مسئولیت اجتماعی شرکت سامسونگ در سال 2021

شرکت سامسونگ برای انجام مسئولیت اجتماعی خود در سال 2021، قرار است 1.7 میلیون دلار به مردم فقیر آفریقا کمک کند.

در سالی که بحران ها و سختی هایش همچنان ادامه دارد، شرکتهای بزرگ فعال در تکنولوژی و ساخت تجهیزات صوتی و تصویری، طرح های خود برای انجام مسئولیتهای اجتماعی اعلام کرده اند.

طرح هایی که در سال ۲۰۲۱ و سال بعد از آن به دلیل تاثیر همه گیری کرونا روی اقتصاد کشورها کم و بیش مشابه خواهد بود و همه به فکر ارایه خدمات انسان دوستانه به فقرا و افراد آسیب دیده در اثر کرونا هستند.

 شرکت سامسونگ اعلام کرده است در صدد ساخت کنترل های خورشیدی برای تلویزیون های تولیدی خود است و این کنترل ها با پلاستیک های بازیافتی ساخته می شود. این شرکت در انجام مسئولیتهای انسان دوستانه هم فعالیت خواهد کرد که بر طبق این برنامه  بالغ بر ۱.۷ میلیون دلار برای کمک به مردم افریقا اختصاص خواهد داد تا از این مبلغ برای تامین نیاز غذایی مردم فقیر در این قاره استفاده شود. دلیل اجرای این طرح هم گزارشهای ارائه شده توسط سازمان های جهانی در مورد خطر افزایش گرسنگی در دنیا است.

وب سایت فوربس در مورد بخش دیگری از طرح شرکت سامسونگ در انجام مسئولیتهای اجتماعی نوشت:« سامسونگ در نظر دارد برای ارتقای سطح عدالت اجتماعی و برابری در دنیا ،کمکهای مالی به سازمانهای فعال در این حوزه ها  ارائه کند.از طرف دیگر بودجه ای برای  ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی به کودکان در روزهای کرونایی و پسا کرونا اختصاص پیدا می کند.»

در گزارش شرکت سامسونگ در مورد طرح های مسئولیت اجتماعی این شرکت که در سال ۲۰۲۱ اجرا خواهد شد آمده است« در سال جاری تمرکز اصلی روی اقتصاد پایدار است و به همین دلیل این سیاست روی  برنامه های تولیدی ما تاثیر خواهد گذاشت. در سال جاری دیگر  انجام مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یک کار جانبی برای شرکت معرفی نمی شود، بلکه در تمامی برنامه های تولیدی و صنعتی، مسئولیت اجتماعی مد نظر قرار می گیرد.اینکه شرکتی در حوزه مسئولیتهای اجتماعی فعال نباشد و روی جامعه ای که در آن زندگی می کند تاثیر گذار نباشد، یک ضعف برای شرکتها محسوب خواهد شد و حتی می تواند روی روند رشد شرکت در سالهای بعد تاثیر منفی بگذارد.»

بر اساس گزارش شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱  تمرکز روی تولید تجهیزات دوستدار محیط زیست، کاهش انتشار کربن، ارایه خدمات آنلاین به مناطق دورافتاده و ارائه کمک های انسان دوستانه به مناطق فقیر به منظور تامین خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار است. سامسونگ متعهد است در مسیر اقتصاد پایدار حرکت کند و در جهت کاهش ردپای کربن حرکت کند.

منبع: پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها

مطلب قبلیپژمان نوزاد؛ کارآفرینی که از ماست‌فروشی شروع کرد
مطلب بعدیضرورت تعادل در انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید