نگاه ویژه جشنواره حرکت به مسئولیت اجتماعی با تاکید بر مناطق کم‌ برخوردار و آسیب‌ پذیر

0
1885
نگاه ویژه جشنواره حرکت به مسئولیت اجتماعی با تاکید بر مناطق کم‌ برخوردار و آسیب‌ پذیر

شیوه‌نامۀ اجرایی پانزدهمین دورۀ جشنواره بین‌المللی حرکت در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از ایلنا، «محمدعلی اسلامی» مدیرکل فرهنگی و اجتماعی با ابلاغ این شیوه‌نامه از افزودن موضوعات جدید همچون کرسی‌های نقد و مناظره علمی، اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرینی، مستندسازی موضوعات و چهره‌های خاص علمی کشور، نوآوری‌های اجتماعی و فعالیت‌های عام‌المنفعه دانشجویی در راستای مسئولیت اجتماعی با تاکید بر مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر به بخش ویژۀ جشنوارۀ پانزدهم حرکت خبر داد. 

بنا به اعلام مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برای ارائۀ آموزش‌های تکمیلی قابل دسترس و ارزان‌قیمت، ارتباط با صنعت، کار گروهی، تعاملات علمی استاد و دانشجو، توسعۀ علمی و تلاش برای انقلاب علمی و جبران عقب ماندگی‌ها، اقتصاد مولد و دانش بنیان، چرخش نخبگان و بازگشت متخصصان، حفظ ارتباط و تعامل با دانشجویان و مهاجران ایرانی خارج از کشور، ارتباطات بین‌المللی علمی، جذب دانشمندان، متخصصان و دانشجویان بین‌المللی در داخل، توجه به خدمات داوطلبانه در نظام دانشگاهی، همکاری و ارتباط دانشجویان و طلاب برای اجرای فعالیت‌های علمی مشترک امتیاز ویژه درنظر گرفته شده است. 

دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش‌عالی کشور می‌توانند از ۱۶ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ آثار برگزیدۀ دانشجویان انجمن‌های علمی و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی را برای ثبت و شرکت در پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت در سایت festival. dmsrt. ir بارگذاری کنند.

مطلب قبلیمشارکت اجتماعی متعهدانه برای رفع مشکلات موثر است
مطلب بعدیروابط عمومی ها در قبال شهروندان مسئولیت اجتماعی دارند
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید