توسعه بنادر کوچک آبادان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر

0
2146
توسعه بنادر کوچک آبادان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر

صادرات کالا غیر نفتی از بندر اروندکنار و چوئبده در شش ماه نخست سال جاری با رشد چشمگیری روبرو شد.

 به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت : با آنکه دو اداره بندر اروندکنار و چوئبده جزو بنادر کوچک‌اند اما نقش بسزایی در صادرات کالا به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته‌اند.

مالکی زاده با بیان اینکه صادرات کالا از بندر چوئبده در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال ۱۴۰۰ رشد ۷۵ درصدی و همچنین صادرات کالا از بندر اروندکنار رشد ۱۵ درصدی داشته است گفت : خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ با توجه به طی شدن دوران کرونایی که قبلا منجر به کم شدن عملیات صادرات بود ، امسال مراودات و صادرات از سر گرفته شده است که با رشد چشمگیری رو برو شد.
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان افزود : در طول این مدت در حوزه‌های مختلف صادرات کالاهای فله‌ای ، مثل انواع علوفه ، انواع آبزیان و احشام فعالیت ، جریان داشت که عمده صادرات این بنادر به کشور کویت بود.
گفتنی است، پیش از این علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر سیاست این سازمان جهت ارتقا نقش بنادر کوچک در مبادلات تجاری جهت ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر تاکید کرده بود تا از این طریق، اقتصاد خرد و محلی مردم مجاور بنادر کوچک فعال و پویا شود.

مطلب قبلیشرکت‌ پالایش و پخش ملزم به ایفای وظایف مسئولیت اجتماعی هستند
مطلب بعدیآئین‌ نامه اجرایی مسئولیت اجتماعی شرکتی به زودی به هیات دولت ارائه می‌ شود
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید