دانشگاه تهران صاحب خانه خلاق می‌شود

0
1162
دانشگاه تهران صاحب خانه خلاق می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از آغاز فعالیت خانه خلاق و نوآوری دانشجویان خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این خانه فراهم کردن بسترهای خلاقانه و نوآورانه در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و تقویت مسئولیت دانشجویان است.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از ایسنا، دکتر هادی بهرامی احسان با اعلام این خبر گفت: خانه خلاق و نوآوری دانشجویان دانشگاه تهران توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و با همکاری دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی می‌شود.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه تهران، هدف راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری دانشجویان را فراهم نمودن بسترهای خلاقانه و نوآورانه در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و تقویت مسئولیت اجتماعی دانشگاه عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری از طریق حمایت از نوآوری‌های اجتماعی و کنشگری فعال گروه‌ها و هسته‌های داوطلب دانشجویی، گامی مؤثر در راستای ارتقای سلامت اجتماعی باشد.

وی افزود: تأثیرگذاری خانه خلاق و نوآوری دانشجویان بر ارتقای سلامت اجتماعی، از طریق نوآوری اجتماعی دانشجویان، مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان، نقش دانشجویان در کاهش آسیب‌های اجتماعی، کنشگری فعال دانشجویان و سازماندهی فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویی قابل تحقق است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در پایان اعلام کرد: فرآیند افتتاح خانه خلاق (یاریگران زندگی) با شبکه‌سازی کنشگران حوزه نوآوری اجتماعی و با حضور مسئولین سازمان‌های ذی‌ربط و فعالان دانشجویی همراه با ارائه نیازمندی‌های فناورانه حوزه نوآوری‌های اجتماعی و ارائه گروه‌های فعال دانشجویی در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه از ساعت ۸:۳۰ در محل تالار امیرکبیر جنب باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران آغاز می‌شود.

مطلب قبلیبرگزاری اولین کار گروه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در استان تهران
مطلب بعدیلزوم پرداخت حق السهم پتروشیمی ها برای تحقق مسئولیت های اجتماعی
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید