در وجه مادر، مسئولیت اجتماعی پرومکس در سال 1401

0
1360
در وجه مادر، مسئولیت اجتماعی پرومکس در سال 1401

با همکاری برند پرومکس و بنیاد غیردولتی یاران عشق در کمپینی با عنوان”در وجه مادر..” 9 مادر زندانی جرائم غیرعمد از استانهای مختلف کشور، آزاد شدند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد غیردولتی یاران عشق، در اسفند سال گذشته و در آستانه عید نوروز به رسم هر سال کمپین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط این بنیاد با مشارکت ستاد دیه کشور برگزار شد.

در این همدلی که با عنوان “در وجه مادر… ” طی روزهای نهم تا یازدهم اسفند ماه سال 1401 برگزار شد مبلغ 2،384،901،572 ریال جمع آوری و 9 مادر زندانی جرائم غیرعمد از استان های لرستان، فارس، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان و هرمزگان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. اتفاق قابل توجه در این همدلی مشارکت برند پرومکس به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در قبال این مادران عزیز بود که سهم قابل توجهی در تامین این مبلغ را بر عهده داشت.
برند پرومکس از برندهای شناخته شده در عرصه فروش لوازم برقی و بهداشتی در کشور بوده که همواره بر انجام مسئولیت اجتماعی خود تاکید داشته است. با حمایت این مجموعه از همدلی “در وجه مادر… ” و پیگیری ستاد دیه کشور مراحل آزادسازی هر 9 مادر زندانی طی و همه ایشان در زمان تحویل سال نو در کنار خانواده های خود حضور داشتند.

بنیاد غیردولتی یاران عشق

بنیاد غیردولتی یاران عشق به شماره ثبت 47314 دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور به عنوان یک موسسه خیریه در سطح ملی پیشرو در طراحی و اجرای پروژه های اثرگذار و ماندگار است. بنیاد یاران عشق در مدت زمان فعالیت خود موفق شده تا با تکیه بر اعتماد عمومی اقدامات قابل توجهی را در اقصی نقاط کشور بخصوص در استان های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، خوزستان و غیره به اجرا درآورد. به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت های بنیاد یاران عشق می توانید به وبسایت این موسسه مراجعه نمائید.

مطلب قبلیشرکت ملی صنایع پتروشیمی مدرسه می سازد
مطلب بعدیESG و نقش روابط عمومی شرکتها
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید