طرح بوتان برای تجهیز مدارس ایران به تجهیزات گرمایش ایمن

طرح “کلاسمون گرمه” با پنج مدرسه جدید در سال ۱۳۹۹

0
2726
طرح کلاسمون گرمه شرکت بوتان

به گزارش وب سایت گروه صنعتی بوتان، این شرکت در قالب طرح “کلاسمون گرمه”، گرمایش ایمن و استاندارد را برای تعدادی از مدارس ایران به اجرا در آورده است. گروه صنعتی بوتان در این طرح از ‌سال ۹۲، یعنی تنها مدتی پس از حادثه ناگوار روستای شین آباد، تا سال ۹۸ تعداد ۲۳ مدرسه را به گرمایش ایمن مجهز کرده است

امسال نیز این طرح با وجود محدودیت‌هایی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده بود، اجرا شد و ۵ مدرسه در مناطق سردسیر و کم برخوردار ، به سستم گرمایش ایمن مجهز شده اند. در این مدارس تعداد۱۴۲ دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

مشخصات این مدارس:

  1. مدرسه روستای خلیلی، سپیدان، استان فارس
  2. مدرسه روستای گرگرعلیا، کامیاران، استان کردستان
  3. مدرسه روستای باغچه جلیل، یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد
  4. مدرسه روستای آسیابک بند، ساوه، استان مرکزی
  5. مدرسه روستای اوچ دره، شاهیندژ، استان آذربایجان غربی

در ۳ مدرسه اول ذکر شده در لیست بالا، عملیات تجهیز و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس ذکر شده شامل لوله‌کشی و خرید انشعاب گاز، اجرای تاسیسات حرارتی، نصب پکیج شوفاژدیواری و رادیاتور انجام شد.

مدرسه روستای “اوچ‌دره” توسط خیرین احداث شده بود و تعداد ۱۱۰ پره رادیاتور توسط بوتان به مدرسه اهدا شد. همچنین برای مدرسه روستای “آسیابک بند” یک دستگاه پکیج شوفاژ دیواری تهیه و نصب شد.

مطلب قبلیضرورت تعادل در انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی
مطلب بعدیمسئولیت اجتماعی شرکت و مزایای پایبندی به آن
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید