آموزش مهارتهای دیجیتال، طرح سیسکو در انجام مسئولیت اجتماعی

0
3150
آموزش مهارتهای دیجیتال، طرح سیسکو در انجام مسئولیتهای اجتماعی

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها،شرکت سیسکو یکی از شرکتهای بزرگ فعال در عرصه تکنولوژی های روز دنیا است و از سالهای اولیه فعالیتش به انجام مسئولیتهای اجتماعی توجه زیادی داشته است. این شرکت تمرکز اصلی خود را روی آموزش و آگاه کردن مردم در مورد مزایای  استفاده از تکنولوژی های جدید قرار داده و در نتیجه  توانسته تحول بزرگی در دنیا ایجاد کند.

آموزش مهارتهای دیجیتالی

شرکت سیسکو در قالب طرح های انجام مسئولیت اجتماعی توانسته طی ۲۳ سال بالغ بر ۱۲.۶ میلیون نفر را در ۱۸۰ کشور دنیا آموزش دهد و مهارتهای دیجیتالی را در این کشورها توسعه دهد. در وبسایت سیسکو آمده است:« آشنایی با دنیای دیجیتال و نحوه استفاده از این دنیا می تواند فرصتهای زیادی برای اشتغال، کسب درآمد و آموزش در اختیار مردم قرار دهد و شرکت سیسکو با هدف توانمند سازی جامعه و ایجاد اشتغال و افزایش سطح رفاه و امنیت اقتصادی، اقدام به ارایه خدمات آموزشی در حوزه دیجیتال کرده است.»

آموزش استفاده از تکنولوژی

علاوه بر آموزش، نحوه استفاده از تکنولوژی دیجیتال و بهره گیری از فرصتهای موجود در این فضا، ارایه اطلاعات در مورد اتوماسیون، امنیت شبکه، تامین امنیت اطلاعات در فضای مجازی، سواد دیجیتالی، اینترنت اشیا و کارآفرینی نیز در دستور کار سیسکو است و این شرکت در طول تمامی این سالها بسته به تحولات دنیای تکنولوژی و نیازهای تازه حاصل از این تغییرات، اقدام به ارایه خدمات آموزشی مرتبط کرده است.


در همین زمینه:سیسکو، یک نمونه موفق


پل استعداها

 در ده سال گذشته این شرکت با اجرای برنامه ای تحت عنوان «پل استعدادها» تمامی نوجوانان و جوانانی که به اینترنت دسترسی دارند، دوره های آموزشی رایگان ارائه کرده است. شرکت کنندگان در این برنامه،با استفاده از آموزشهای ارائه شده، ضمن افزایش سطح مهارتهای خود،آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار پیدا میکنند. برنامه”پل استعدادها”، باعث شد تا میلیونها نفر در سراسر دنیا بتوانند از آموزشهای لازم برخوردار شوند. سیسکو اعلام کرده تاکنون ۳۴ درصد از افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی رایگان سیسکو از قاره آمریکا، ۲۰ درصد از اروپا و آسیا،۴۴ درصد ازکشورهای آفریقایی و خاورمیانه بودند

مطلب قبلیحمایت بانک ملی از تولید واکسن کرونا
مطلب بعدیپنج استراتژی تاب آوری کسب و کارها در شرایط بحران کرونا
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید