شرکت ویزا یکی از موفق ترین شرکتها در عرصه مسئولیتهای اجتماعی طی ۲۰ سال اخیر است
مسئولیت اجتماعی شرکت ویزا در حوزه خدمات مالی دیجیتال

0
2966
مسئولیت اجتماعی شرکت ویزا در حوزه خدمات مالی دیجیتال

شرکت ویزا بعنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی در امریکا در سال ۲۰۲۰ در فهرست شرکتهای فعال در عرصه مسئولیتهای اجتماعی معرفی شده است.

در این روزها که اقتصاد دیجیتال سهم زیادی در اقتصاد دنیا دارد و به تدریج جایگزین اقتصاد سنتی در دنیا می شود، استفاده از خدمات مالی دیجیتال هم به یک ضرورت تبدیل شده است.به همین دلیل شرکتهایی که در حوزه تکنولوژیهای مالی فعالیت می کنند در سالهای اخیر در حوزه توسعه خدمات رسانی به مردم بسیار فعال هستند.

پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها:شرکت ویزا که یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی در امریکا است، در سال ۲۰۲۰ در فهرست شرکتهای فعال در عرصه مسئولیتهای اجتماعی معرفی شده است.

این شرکت یکی از موفق ترین شرکتها در عرصه مسئولیتهای اجتماعی طی ۲۰ سال اخیر بوده است ولی در سال ۲۰۲۰ به دلیل حمایت از نیروی کار خود و تلاش در جهت اطلاع رسانی در این زمینه به مردم توانسته جایگاه برتر را در این حوزه به دست بیاورد.

شرکت ویزا

گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت ویزا در سال 2019

در گزارش مربوط به تشریح مسئولیتهای اجتماعی شرکت ویزا در سال ۲۰۲۰ آمده است:« به عنوان بخشی از مسئولیتهای اجتماعی خود در نظر داریم  ۵۰۰ میلیون نفر که به خدمات مالی دسترسی ندارند و از خدمات بانکداری دیجیتال اطلاعی ندارند را تحت پوشش  قرار دهیم و ارائه خدمات مالی به آنها را شروع کنیم. آگاه کردن آنها با خدمات مالی دیجیتال که نسل تازه ای از خدمات مالی در دنیا هستند می‌تواند تاثیر زیادی در ارتقای راندمان کاری ما داشته باشد.

 این شرکت که یکی از پایدارترین شرکتها در عرصه خدمات مالی است، تمامی برق مورد نیاز خود را در سال ۲۰۲۰ از منابع احیا شدنی تامین کرده است و در نظر دارد از طریق افزایش اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم در مورد اصول و امکانات دنیای دیجیتال، استفاده از خدمات خود در میان  مردم را افزایش دهد.

شرکت ویزا در نظر دارد ارائه بودجه های آموزشی را در دستور کار خود قرار دهد. در گزارش منتشر شده توسط شرکت ویزا آمده است:«در دنیای جدید استفاده از تکنولوژی در تمامی بخشهای زندگی افزایش یافته است. همه گیری کرونا باعث افزایش رسوخ تکنولوژی در زندگی و کار ما شد و ظرف پنج سال آینده امکان انجام هیچ کاری بدون استفاده از تکنولوژی وجود ندارد و این مهم در بخش مالی هم مشهود خواهد بود. آشنا کردن مردم  با اصول نظام مالی دیجیتال، بانکداری دیجیتال و تکنولوژی های مالی در دستور کار ما قرار دارد.»

شرکت ویزا در سالهای اخیر سرمایه گذاری زیادی در ارایه اطلاعات مرتبط با حوزه تکنولوژی های مالی  انجام داده است.

مطلب قبلیتاثیر کرونا بر مسئولیت اجتماعی شرکتها
مطلب بعدیمشارکت دولت آلمان در برنامه مسئولیت اجتماعی
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید