مشارکت شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در ساخت اماکن فرهنگی و آموزشی

0
1273
مشارکت شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در ساخت اماکن فرهنگی و آموزشی

مشارکت و همکاری در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در جهت ارتقاء دانش جامعه جزو وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم است.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در خصوص بهره برداری از ساختمان مذکور با اشاره به اهمیت موضوع مسئولیت های اجتماعی گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان هرمزگان و توسعه زیر ساخت ها و بهبود فضای آموزشی در جامعه پیرامون، یکی از مهم ترین وظایفی بوده که در کنار ماموریت ها و فعالیت های اجرایی برعهده شرکت پالایش گاز سرخون و قشم قرار داده شده است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا و با بهره گیری از ظرفیت های قانونی، طی سالهای اخیر چندین فعالیت اجرایی توسط شرکت انجام شده، که احداث ساختمان جدید نمازخانه و آزمایشگاه در مدرسه دخترانه 22 بهمن(ساختمان شهید سردار سلیمانی) با رویکرد ارتقاء خدمات آموزشی، در همین مسیر است. 

پروین بیان کرد: ساختمان نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه شهرک فجر با زیر بنای 270 مترمربع در دو طبقه احداث شده و در سال تحصیلی جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین اتصال تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان مذکور به شبکه آب، فاضلاب و برق شهرک فجر و محوطه سازی پیرامون مدرسه دخترانه؛ توسط واحد مستغلات انجام شده است.

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم

مطلب قبلیESG و نقش روابط عمومی شرکتها
مطلب بعدیکارنامه پربار بانک‌های خصوصی در ایفای مسئولیت‌ اجتماعی
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید