نشست علمی بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود

0
1165
نشست علمی بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود

گروه مسئولیت اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران با همراهی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و اتحادیه انجمن‌های علوم اجتماعی نشست علمی “بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی” را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از ایلنا، گروه مسئولیت اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران با همراهی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و اتحادیه انجمن‌های علوم اجتماعی نشست علمی “بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی” را  برگزار می‌کند.

در این نشست علی ربیعی، محمد فاضلی، روزبه کردونی، مشکات اسدی به دبیری احمد ملاکی حضور و سخنرانی خواهند داشت.نشست علمی “بسط مفهومی و نظری مسئولیت اجتماعی”چهارشنبه؛ ۲۸ تیرماه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در دفتر انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار می‌شود. لازم به توضیح است که علاقه‌مندانی که امکان حضور فیزیکی در این نشست را ندارند، می‌توانند از طریق لینک زیر به صورت مجازی از این نشست بهره‌مند شوند.https://www.skyroom.online/ch/irancsca/office

مطلب قبلیفقط با شرکت در مسابقه ترکیب برنده، از جوایز جذاب بیمه دات کام بهره مند شوید
مطلب بعدیلزوم اجرای هدفمند مسئولیت های اجتماعی از سوی پتروشیمی ها
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید