نشست علمی تخصصی با موضوع پیشگیری از خودکشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

0
2351
نشست علمی تخصصی با موضوع پیشگیری از خودکشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به‌مناسبت ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ روز جهانی پیشگیری از خودکشی نشست «علمی – تخصصی» با شعار آگاهی‌بخشی، مسئولیت اجتماعی و پیشگیری از خودکشی امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن VIP مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از ایسنا، مرکز مشاوره دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی ایران و اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سازمان‌های علمی و تخصصی ذی‌ربط در پیشگیری و مداخله در بحران خودکشی، نشست «علمی – تخصصی»  آگاهی‌بخشی، مسئولیت اجتماعی و پیشگیری از خودکشی را امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور مسئولان و متخصصان برگزار می‌کنند.

در این نشست تخصصی مسئولان و متخصصان از سازمان‌های مختلف چون دانشگاه‌ها، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان آموزش و پرورش، امور اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی، سازمان بهزیستی کشور، سازمان آتش‌نشانی،  روحانیون و انجمن‌های «علمی – تخصصی» حضور دارند.

 شعار امسال روز جهانی پیشگیری از خودکشی «با عمل امید بیافرینیم» تعیین شده است.

مطلب قبلیوزارت نفت برای نجات بلوط‌ های زاگرس چه کرد؟
مطلب بعدیاجرای پروژه های زیست محیطی به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان در فولاد خوزستان
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید