همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» برگزار می‌شود

0
1234
همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» برگزار می‌شود

جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، نخستین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» را در ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی، نخستین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» به منظور ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی و تنویر نقش متقابل دانشگاه و صنعت، به همت مرکز پایش مسئولیت اجتماعی و فرهنگی وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در 18 مهرماه سال جاری برگزار می‌گردد.

ارتقاء دانش، بینش و آگاهی عمومی و سازمانی دربارۀ مسئولیت اجتماعی، ترغیب شرکت‌ها و سازمان‌ها به ایجاد یا توسعۀ ساختار مسئولیت اجتماعی و ترغیب به ارائه گزارش پایداری و تشکیل شبکه کنشگران و همگرایی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی در چارچوب نظام دانش، از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

این همایش در بخش‌های مختلفی نظیر پنل‌های تخصصی، خوانش تجربه، نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های آموزشی پذیرای کنشگران مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال مقاله و حضور در همایش می‌توانند به تارنمای همایش به آدرس srconf.ir مراجعه نمایند.

مطلب قبلیتعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در ایلام اجرایی شود
مطلب بعدیمسئولیت اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی برای ساخت جاده وفاق
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید