اختصاص بیش از 82 میلیارد تومان اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت به طرح هادی بوشهر

0
1159
اختصاص بیش از ۸۲ میلیارد تومان اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت به طرح هادی بوشهر

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۸۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت برای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این استان طی ۲ سال اخیر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها، علی افرند روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: اعتبار اختصاص یافته برای ۱۷۱ پروژه در تمامی روستاهای این استان تعریف و هزینه می‌شود.

وی افزود: بازنگری نقشه طرح هادی برای ۵۰ روستا در دستور کار قرار گرفته است و امسال اجرایی می‌شود.

افرند یادآورشد: ۸۵ میلیارد تومان جهت اجرای ۱۴۴ پروژه عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی اختصاص یافته است که تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

معاون عمران روستایی اداره کل بیناد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در ۲ سال اخیر آسفالت معابر روستاها به مساحت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع (۲۸۸ کیلومتر) با ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در ۲۰۱ روستای استان انجام شده است.

وی گفت: تاکنون آسفالت معابر روستاهای شهرستان گناوه به متراژ ۷۱۰ هزار متر مربع انجام شده است.

افرند بیان کرد: ایمن سازی روستاها در برابر سیلاب شامل دیوار حفاظتی، سیل بند، پل و کانال دفع آب‌های سطحی در ۳۶ روستا با ۴۸ میلیارد تومان اعتبار در ۲ سال اخیر اجرا شده است

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: واگذاری ۵۸۵ قطعه زمین به متقاضیان جهت احداث مسکن در یکسال گذشته از دیگر خدمات ارایه شده این بنیاد در سطح استان است.

وی یادآورشد: استان بوشهر با دارا بودن ۴۰۴ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۳۹۳ دهیاری دارد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

مطلب قبلیلزوم اجرای هدفمند مسئولیت های اجتماعی از سوی پتروشیمی ها
مطلب بعدیآینده ESG چه خواهد شد؟
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید