اولین جلسه کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

0
2199
تحلیل وضعیت مسئولیت اجتماعی در شرکت های ایرانی

مورخ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱، اولین جلسه کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان که با حضور اعضاء برگزار و در خصوص راهبردهای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام خدمات عام المنفعه به جوامع محلی مناطق همجوار تاسیسات نفتی این شرکت بحث و گفتگو شد.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از تابا؛ مورخ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱، اولین جلسه کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان که با حضور اعضاء برگزار و در خصوص راهبردهای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام خدمات عام المنفعه به جوامع محلی مناطق همجوار تاسیسات نفتی این شرکت بحث و گفتگو شد.
در این نشست که به ریاست آقای عیسی نویری برگزار شد، چالش ها و مشکلات مردم فهیم ساکن در حوزه جغرافیای شرکت نفت و گاز اروندان عنوان و مورد بحث، گفتگو و چاره جویی قرار گرفت.
توجه به ظرفیت های مردم و شناسایی مهمترین نیازهای آنها و تلاش برای رفع و پیگیری مشکلات و تصمیم گیری و انتقال به مدیر محترم نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز جنوب جهت حل آنها از موارد مورد اشاره و تاکید بود.
همچنین نقش تصمیمات و اقدامات سال های اخیر در زمینه مسئولیت های اجتماعی و عمل به وظایف که بعضاً با کاستی و نقص روبرو شده است، یکی دیگر از مواردی بود که کلیه اعضاء نسبت به بررسی و مستند سازی آنها هم نظر بودند.
استفاده از ظرفیت های استاندار ویژه، تشکل های مردم نهاد و مستقل و فعال در منطقه برای شناسایی آسیب ها و مشکلات حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و معیشتی یکی دیگر از تصمیمات این جلسه بوده است.
گفتنی است شرکت نفت و گاز اروندان تنها طی یکسال گذشته در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام کارهای عام المنفعه اقدامات مختلفی انجام داده، که می توان به کمک رسانی به زلزله زدگان اندیکا، پشتیبانی از امداد رسانان حادثه متروپل آبادان، برپایی موکب اربعین و کمک رسانی به مواکب مستقر در مرز شلمچه، کمک رسانی به روستاها و شهرها در بحث تنش آبی با استفاده از بیش از ۱۰ تانکر در روز و ده ها سرویس، ساخت مدرسه در روستاها و شهرهای کم برخوردار و تامین برق روستاهای بخش اسماعیلیه به عنوان گوشه ای از فعالیت های اخیر این شرکت اشاره کرد.

مطلب قبلیفولاد غدیر نی‌ ریز، پیشرو در ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی
مطلب بعدیکاپ ۲۷ بدون تصمیم بزرگ
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید