شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی مشارکت می‌ کند

0
2189
شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی مشارکت می‌ کند

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد با امضای تفاهم‌نامه‌ای در راستای مسئولیت اجتماعی خود در طرح ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی مشارکت کند.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تیرماه امسال بود که ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای 10 دانش آموز در قالب طرح شهید «رضا پناهی» کلید خورد و مقرر شد تا تمامی مدارسی که مشمول این طرح هستند طی اقدامی جهادی و با همکاری نهادها، بنیادها و موسسات خیریه از جمله بنیاد برکت و… تا مهرماه سال آینده ساامندهی و جایگزینی شوند

پس از آن و با گذشت کمتر از دوماه از آغاز طرح خیرین به منظور مشارکت در اجرای این طرح ملی ابراز تمایل کردند. از جمله خیر مدرسه ساز «حاج اکبر ابراهیمی» که طی تفاهم‌نامه‌ای مشارکت در ساماندهی  ۱۱۰ مدرسه کانکسی را متعهد شد.

حال خیرین حقوقی و شرکت های صنعتی و تجاری نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خودخواستار مشارکت در این طرح هستند به طوری که شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیش‌قدم شده و مطالعات وبررسی های خود را آغاز کرده تا با پیوستن به طرح سهمی را در تحقق عدالت آموزشی ایفا کند.

به نقل از نیپنا، دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، مطالعات اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان­‌های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و در راستای اجرای «طرح شهید پناهی» انجام و داده های لازم برای انعقاد تفاهم­نامه در حال تکمیل است.

علی ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره این مطالعه اظهارکرد: صنعت پتروشیمی در سنوات گذشته بیش از 65 مدرسه را در نقاط مختلف کشور تکمیل نموده و تحویل آموزش و پرورش داده است و هم­ اکنون 8 مدرسه را با اعتباری معادل 220 میلیارد ریال در دست تکمیل دارد.

ربانی افزود: این رویکرد در راستای استراتژی ­های حمایت از آموزش و ایجاد زیرساخت ­­های دارای منافع مشترک و با هدف کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل و برقراری عدالت آموزشی با بهبود شاخص­ های آموزش  و پیگیری می­ شود.

مطلب قبلیجامعه ایران، جامعه شورشی است
مطلب بعدیبرگزاری دوره آموزشی «شبکه‌ های اجتماعی، سواد رسانه‌ ای و مسئولیت پذیری اجتماعی»
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید