شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی

0
1188
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی

بر اساس ابلاغ نظام نامه جدید مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت توسط وزیر محترم نفت، اقدامات و فعالیت های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی بلوردی مشاور مدیرعامل شرکت نقت مناطق مرکزی ایران در امور مسئولیت های اجتماعی، با اشاره به  این ابلاغیه و تاکیدات خاص مهندس حیدری مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و همچنین رویکردهای دکتر دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، توانمندسازی جوامع محلی است که می تواند تاثیرات فراوانی در بهبود شرایط جوامع پیرامونی مناطق عملیاتی داشته باشد.

بر اساس ابلاغ نظام نامه جدید مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت توسط وزیر محترم نفت، اقدامات و فعالیت های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی مورد پایش و بررسی قرار گرفت و با توجه به وجود ظرفیت و توانمندی شرکت  بهره برداری نفت و گاز شرق، این شرکت به عنوان پایلوت اجرای طرح توانمندسازی جوامع محلی انتخاب شد.

وی افزود :  در همین راستا ضمن بازدید از توانمندی های اداره کل سازمان  فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، جلسه ای مشترک با معاون آموزش این اداره برگزار شد تا بتوانیم در قالب انعقاد تفاهم نامه از ظرفیت های مجموعه فنی و حرفه ای این استان در جهت توانمندسازی جوامع محلی و با تاکید بر حوزه زنان سرپرست خانواده، بهره گیری نماییم.

براساس این گزارش ،  مهندس بلوردی  ضمن بازدید از مجموعه های سازمان فنی حرفه ای حوزه خواهران در حاشیه شهر مشهد ، از نزدیک توانمندی و ظرفیت های آموزشی این مجموعه را بررسی نمود. همچنین با هدف توسعه مجموعه فنی حرفه ای خواهران مشهد بودجه ای از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران ، به این امر اختصاص یافته است.

مطلب قبلی۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت به آبادان اختصاص یافت
مطلب بعدیبودجه شیر مدارس در سال آینده تحصیلی مصوب شود
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید