۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت به آبادان اختصاص یافت

0
1093
۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت به آبادان اختصاص یافت

رئیس خدمات فنی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال در قالب مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه آبادان برای اجرای طرح‌های عمرانی ساماندهی ورودی شهر آبادان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها به نقل از ایرنا، سید محمد طهری افزود: این طرح از حدفاصل میدان ثامن ائمه تا پل ایستگاه هفت سلیج غربی با یک کیلومتر طول و ۲۰ هزار متر مساحت به عنوان بزرگترین و نخستین طرح عمرانی در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه آبادان است که فاز نخست آن با تعیین پیمانکار به مرحله اجرا رسید.
وی با بیان اینکه پیمانکار ظرف ۲ هفته تجهیز کارگاه می‌کند و مدت زمان اجرای این طرح ۶ ماه تعیین شده است، ادامه داد: بنابر دستورالعمل‌های جدید و تعدیل قیمت، پیش‌بینی می‌شود رقم اجرای این طرح عمرانی به ۳۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
رئیس خدمات فنی شرکت پالایش نفت آبادان با تاکید بر اینکه در قالب این طرح شرکت پالایش نفت آبادان برای نخستین بار طراحی و اجرای طرح را عهده دار است، بیان کرد: احداث آبنما، آلاچیق، نصب دیوار جدا کننده، المان، وسایل بازی بچه‌ها و تجهیزات ورزشی برای بزرگسالان، کفپوش گذاری و نورپردازی در این طرح پیش‌بینی شده است.

طهری همچنین با بیان اینکه این طرح از نظر نوع طراحی، مواد اولیه و المان‌ها متنوع است، از نوآوری در طراحی فضای این کریدور ورودی خبر داد و گفت: طراحی در نظر گرفته شده همگون و منطبق بر واقعیت تاریخی و سیر تحول شهر آبادان در سه دوره پیش از انقلاب، پس از انقلاب و دوران کنونی است که با رعایت اصول و مبانی معماری و طراحی شهری و متناسب با شرایط اقلیمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تهیه شده است.
وی ایجاد فضای سبز متنوع ورزشی و تفریحی با تاکید بر ایجاد محیطی فرح بخش و آرام برای عموم را از ویژگی‌های طراحی ورودی شهر برشمرد.
رئیس خدمات فنی شرکت پالایش نفت آبادان با بیان اینکه فاز دوم این طرح بلافاصله پس از پایان فاز نخست آغاز می‌شود، گفت: فاز دوم این طرح قرار است در حد فاصل ایستگاه هفت تا بلوار شهید کارکوب‌زاده (ضلع شمالی پالایشگاه آبادان) اجرا شود که مراحل طراحی پایان یافته و در مرحله نوشتن شرح کار است.

روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت خام سنگین در پالایشگاه آبادان به فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شود.

مطلب قبلیپاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی از وظایف مهم حوزه پرستاری است
مطلب بعدیشرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی
وب سایت csrir پایگاهی است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع است. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید