مسئولیت اجتماعی بزرگترین بندر خصوصی در کشور هند
بخش خصوصی هند در خط اول مبارز ه با کرونا

0
3209
مسئولیت اجتماعی بزرگترین بندر خصوصی در کشور هند

گروه بندرهای آدانی ، بزرگترین مجری بخش خصوصی بنادر دریایی در هند اعلام کرده ، هزینه های مربوط به کشتی هایی که تجهیزات مربوط به حمل و نقل دارو و تجهیزات مرتبط با بیماری کووید 19 را  بر عهده دارند، لغو کرده است.

پایگاه مسئولیت اجتماعی شرکتها:در این روزهای کرونایی بسیاری از شرکتها و کسب و کارهای بزرگ برطرف کردن نیازهای مرتبط با بحران کرونا را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود انتخاب کرده اند. به عنوان مثال “گروه آدانی” مالک بزرگترین شرکت حمل و نقل بخش خصوصی در کشور هند، اعلام کرده  تمامی کشتی های حامل تجهیزات درمانی، دارو و تجهیزات بهداشتی مورد استفاده توسط کادر درمان و بیماران کرونایی در هند، برای پهلوگیری در بنادر این شرکت، نیازی به پرداخت هزینه ندارند و تخلیه بار آنها و ماندن آنها تا بارگیری بعدی هم بدون هزینه انجام می شود.

این سیاست باعث می شود تا تجهیزات ضروری مردم در این روزها با قیمت پایین تری در اختیارشان قرار بگیرد و باری از دوش جامعه بحران زده هند که این روزها درگیر موج تازه ای از بیماری است، برداشته شود.

File:Adani Ports Logo.png - Wikimedia Commons

گروه آدانی همچنین دوازده مخزن برودتی را برای انتقال اکسیژن پزشکی از امارات ، تایلند و عربستان سعودی تأمین و تاکید کرده است که این خدمات رسانی  رایگان خواهد بود و تمامی هزینه های آن تا پایان همه گیری کرونا بر عهده بندر است.

گروه آدانی همچنین اعلام کرده است ،اولویت اصلی آنها خدمات رسانی به کشتی هایی است که تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا را حمل می کنند و خدمات رسانی به کشتی های دیگر در درجه بعدی اهمیت قرار دارد.

 نشریه «ایندیا سی اس ار» با اعلام این خبر ،می نویسد:« در  این روزها شمار زیادی از شرکتهای خصوصی در هند، بودجه های مرتبط با مسئولیت اجتماعی خود را به بحران کرونا اختصاص داده اند. از ارایه اطلاعات و آموزش برای پیشگیری از ابتلا به ویروس گرفته تا ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و کمک رسانی در واکسیناسیون و تامین تجهیزات  پزشکی. به نظر می رسد در این روزها بهترین ایده برای انجام مسئولیت اجتماعی در هند حمایت از دولت در مقابله با کرونا باشد. زیرا تا زمانی که این بحران به پایان نرسد، فعالیت در حوزه های دیگر عملا تاثیر زیادی ندارد.»

 البته شماری از شرکتها هم در انجام فعالیتهای انسان دوستانه و تامین غذا برای نیازمندانی که در این روزها بیکار شده اند فعالیت می کنند.

مطلب قبلیطرح ابتکاری امارات برای یکپارچه سازی مسئولیت اجتماعی شرکتها
مطلب بعدیهوندا و مسئولیت اجتماعی
وب سایت csrir مجله آنلاین مسئولیت اجتماعی شرکتها است برای انتشار محتوای مرتبط با مسئولیت ها و وظایف شرکتها در ارتباط با رعایت اخلاق کسب و کار، توجه به کارکنان و مشتریان، رعایت مسائل زیست محیطی، و وظایف آنها در ارتباط با اجتماع. *استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت، مجاز است.

نظر دهید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید